Efter en bra dag kom..

.. en riktigt dålig natt med knappt nå sömn och helt sjukt mycker tankar och funderingar om tjejjer, liv, framtid, jobb, m.m m.m.. så min tankeverksamhet tog kål på min sömn kan man säga.. först trodde jag att det berodde på dåligt blodsocker när jag aldrig somnade, men så va inte fallet.. hade hur bra värde som helst
Då tänkte jag, " humm.. kanske beror på träningen.. "
men det brukar visa sig ett par dagar efter.. nåja. jobbigt som fan, men jag tror jag fick 3 timmar sömn.. så ni förstår att jag va nååågot seg på jobbet när jag kom dit 05:11 :|

Men tack och lov så var det jag som körde så jag kunde pressa bort tröttheten till förmån för jobbet.

Men det tog ut sig självt när jag kom hem, lagade mat, åt, däckade framför tv´n .. hehe.. som man bäddar får man ligga, och jag låg med kläderna på och fleecefilt över mig, mysigt.. men jäääkligt kallt när jag vart väckt av telefonen.. fick en timme eller så. så nu ska jag hålla ögonen öppna tills 21, sen blir det sängen.

Justfan.. lyckades vara lat och inte flytta på bilen.. och det straffade sig med en fin nota på 550 riksdaler.. som ska betalas inom 8 dagar.. poof! så försvann min lilla buffert!
Enda att skylla på är mig själv, men faaan, de kunde kommit om två veckor när jag har pengar på kontot istället för nu ;(

Och på måndag smäller det, då går jag solo på jobbet.. på eget schema och eget ansvar att sändningarna ska funka.. ska bli intressant som fasen.. Undrar hur mycket jag kommer missa innan jag lär mig lite tips och trix som är användbara..

nu.. ska jag göra något plock med lägenheten tror jag.. kanske rensa kläder. eller..rensa lådor... eller...leka spel.. eller..

kram
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0