Ett stycke bild!

En lugn kväll på jobbet


en liten inblick från jobbet :)


Har ordnat internet idag, och bytt abonnemang på mobilen.. rätt soft att gå in i en affär och gå därifrån med en massa papper och beställningar utan att spendera en enda krona.. som det ska vara! :)

Däremot så vaknade jag med en fruktansvärt ond rygg, så de vart inge träning idag.. surt nog :(
Men imorrn är en ny dag, och tanken är att den ska innehålla träning som heter duga.

Dock, måste komma igång med mixandet av musiken som ligger och väntar på mig, annars blir folk arga, och de vill jag ju inte.. fullt ös imorrn med andra ord!

Nu.. lite mer tv spel tror jag minsann.. imorrn börjar äventyret att vända tillbaka dygnet så jag kommer upp kl 04:50 på onsdag.. euwww!

Kram
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0