Kul men samtidigt trist

Haft en soft dag, möblerade om en aning, dels för att få plats med mer folk, dels för att få bort lite skitsaker som jag mnåste rensa igenom snarast.. ( mitt "lager" rum kom till verklighet iaf, måste bli av med det snarast! )

Vart en soft/chill kväll med lite besök, Simon L å Jessica, Polarn, Pyret, Vlado å Daniela.. senare dök Sanna Miia å Carro upp, vilket var en trevlig överraskning.( Jag spar vinet till senare Carro ;) )
Johanna gjorde en suprice visit också, skoj som fasen :)

Efter en underligt härlig, om ändå något skum prat/skoj/musik inledning så slutade det hela egentligen med att folk ställde mig underliga och vanliga frågor.. undrar om jag gett nån nå skum blick av mig och män nu...meeeen de gör inte mig någe, jag står för det jag säger, och kan ta skiten om jag sagt någe fel,, till skillnad från andra människor i den här skumma världen

En skön kväll vart det till slut, något kort för min del då jag vänt på dygnet, men sånt får man ta helt enkelt.
Det lär bli fler kvällar, och fler pratstunder med allt och alla :)

Nu ska jag fortsätta slökolla på tv tills jag däckar.

Puss på er
/J

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack så mkt John för att du hjälpte oss med våra funderingar kring män och deras tankesätt... det kommer att bli fler frågor :) haha!

2009-01-11 @ 20:54:21
Postat av: John

hahha, bara att fråga :)

2009-01-11 @ 21:31:29
URL: http://smithies.blogg.se/
Postat av: sandra

Har jag missat något?

2009-01-12 @ 00:09:23
Postat av: Anonym

Det vet man aldrig ;)

2009-01-12 @ 19:01:09
Postat av: Johanna

Ha ha, kul att du svara så uppriktigt & alvarligt oxå...gillar jag skarpt hehe =)

2009-01-12 @ 20:38:54
URL: http://fiffiluran.webblogg.se/
Postat av: John

Klart, de har jag sagt.. fråga mig om allt så får du svar på allt ;)

2009-01-12 @ 21:59:37
URL: http://smithies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0