Måndag kväll, natt eller hur man nu ska formulera det hela

SItter hemma igen, efter en lagom dag på jobb.
Sändningarna gick fint, och ingen större miss gjordes, iallafall inte av mig :p

Funderar starkt på att sova, men vet av erfarenhet att jag inte kommer somna förren.. kanske 2? ska göra ett försök hursomhelst..  undrar om det var imorrn jag hade tvättstugan? .. skitsamma.

En liten ölkväll är att se fram emot på onsdag, kankse tom en Anchor kväll, vi får se hur det blir.
På torsdag ska jag förbi min käre mor och eventuellt hjälpa en Emily med nå datorkopplingar.
Och förhoppningsvis en gitarrkväll med jonas ( han vet inte om det ännu men jag ska ringa honom imorrn ;) )

Fredag kommer innehålla lite sömn, lite metal och kanske en öl eller två :)

Lördag blir det till att hälsa på hos tatuerarn och snacka motiv å så, syster ska hjälpa till med den saken..
Blir även till att köa PA åt Robban när hans band ska lira på hans mors födelsedagsfirande.. ska bli intressant att göra.
Även på lördag så blir det eventuellt utgång, eller barfest, samma sak där, man får se vad som händer...

Söndag, ska jag förhoppningsvis få sova lite, och pusta ut och samla krafter för att... vara ledig XD ! 

Nåväl, sov gott och må bäst
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0