Mer sömn, mindre dröm

Sitter yrvaken, nyduschad och stirrar in i skärmen med en macka i munnen och kaffe i handen.

Har jag sovit bra? Mjo.. kanske, har inga minnen av några drömmar, men samtidigt så har jag känslan att jag inte sovit speciellt bra.. blääh.. skumt!

Jobbar ikväll och är leeeddddiiiiiiigggg imorrn, fysatans va skönt de ska bli!!
Men det blir nog inga större aktiviteter, ska ju jobba mellan torsdag å nästa tisdag.. isch .. snacka jag kommer vara slut i skallen om en vecka.. jobb varje dag med två inplanerade utgångar.. visserligen en utan dricka, men ändå, scheeegt!


En framtidsplan har börjat ta form i skallen faktiskt, jag vet vad jag vill göra, och jag vet att vägen dit är lång, men för att komma igång så måste man ju börja nånstans.. och steg 1 är.. hemligt! mwhahahhah! Kan avslöja att den innehåller bland annat pärmar, mjuka byxor och mindre kaffe. Fundera på den ni!

Men det första steget jag ska ta idag är mot tvättstugan och för tredje gången försöka boka in en tid, börjar bli liite mycket i högarna nu. Måste styras upp!

Nu ska ni få dagens musikklipp, men texter dessutom!




Know it sounds funny but i just can't stand the pain
                Girl i'm leaving you tomorrow
    Seems to me girl you know i've done all i can
        You see i begged, stole and i borrowed
                                    Yeah
                    That's why i'm easy
            I'm easy like sunday morning
                    That's why i'm easy
            I'm easy like sunday morning
                        I wanna be high
                                Soo high
I wanna be free to know the things i do are right
                        I wanna be free
                                Just me
                                Oh baby
                       That's why i'm easy
                I'm easy like sunday morning
                       That's why i'm easy
                I'm easy like sunday morning




Nee, om man ska ta och röra på sig kanske, så man hinner med en promenad innan jobbet


peace lööv and understanding
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0