några timmar kvar och halsen vill inte

ge med sig.. faaaan.. blir till att dricka shots så värken försvinner och kommer tillbaka imorrn istället ;)

Hann inte med att hämta mitt lilla paket, eller åka till farsan.. meeen det kommer fler gånger.

Som sagt, halsen värker, och förkylningen närmar sig.. så känns det iallafall, men sak samma. en dag i taget och en fest i taget. Blir utgång ikväll, och ska åka förbi Solna krog imorrn efter jobb.
Har en gammal klasspolare som ska spela, så de blir skoj att se, tänker dock hålla mig nykter då.

Ville bara uppdatera och säga att jag känner mig starkare i det stora hela, och ser framåt istället för bakåt :)

Kram på er!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0