Naturen

Är ju en vacker sak, den finns överallt.
Så jag tänkte byta lite mallar för att testa hur det känns med lite "liv" på bloggen.. den senaste va ju så steril så man trodde att man befann sig på ett sjukhus, och det är ju inte riktigt den känslan jag är ute efter.

Så lite mer färg tänkte jag kunde pigga upp.. sen så skadar det ju inte att det är grönt, min favoritfärg ;)

Dagen har börjat för segt, då jag försov mig.. illa. Men! inte mycket att göra åt det utom att sätta in femte växeln på en gång och få saker och ting gjorda!

Först på listan är att byta in ett spel på SIBA.
På andra plats har vi en åktur till farsan och hämta ett bord och lite smått å gott som finns kvar där.
Tredje platsen ligger träningen på, vilket borde komma om jag får ihop tiden rätt efter middagen.

Efter allt detta så kommer det att bygga ihop min kontor/datorhörna, så jag kan börja med mixningen av de fyra låtar som ligger och väntar på mig. Mycket som ska göras :)

Sen så ska jag komma upp imorrn kl 5-isch och åka taxi mot jobbet.. eller så tar jag min bil, har inte bestämt mig ännu om hur jag ska göra där.. får se


Nu!
Up Up and Away!

( fast jag ska nog byta kläder först )
/J

Kommentarer
Postat av: Sarah

grön e min favvo färg oxå :D



sv: kul att du läst de jag skrev om DBT :)

2009-01-13 @ 16:33:30
URL: http://sazzz.blogg.se/
Postat av: Sarah

grön e min favvo färg oxå :D



sv: kul att du läste de jag skrev om DBT :)

2009-01-13 @ 16:34:39
URL: http://sazzz.blogg.se/
Postat av: PereZ

Ser ut som en vegan sida nu. Man får ju lust att äta en soja korv. Men det är bättre än det vita och faktis ganska avslappnande

2009-01-13 @ 23:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0