Nytt år, nya tag?

jag vet, oerhört vanligt uttryck men det fungerar.

Firandet ägde rum i Bro, i bekant sällskap, jag hade de mysigt, och enligt vissa filmer så dansade jag en del också.. kanske är därför mitt vänster ben är helt förstört idag..
Men jag hade kul, och ännu bättre var det när jag gick upp och inte hade nå ont i huvudet alls, very nice tycker jag!

Planer inför helgen vart gjorda.. i stort, gäller bara att planerna håller också :p
Blir fest imorrn, direkt efter jobb, då vi ska fira Lille Pyret, som fyller 18+ det här året också! Fantastiskt hur sånt fungerar!

Dags för en värmande kopp kaffe och lite småmys i min ensamhet, vilket innebär.. med stor sannolikhet.. sova...

Kramar på er
/J

Kommentarer
Postat av: Tabofa

Vissa åldras långsammare än andra ;)

2009-01-01 @ 18:02:26
URL: http://www.metrobloggen.se/Tabofa
Postat av: John

hehe, vissa gör ju det ;)

2009-01-01 @ 20:14:45
URL: http://smithies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0