Produktiv dag!

Kan man lungt säga, efter den sega starten så gjorde jag en fin återhämtning.

Först på listan va ju som sagt SIBA, sagt å gjort så åkte jag dit och bytte det felinköpta spelet.
Efter det, så bar det av mot Tullinge för att hämta lite småsaker som jag hade kvar.
Ingen hemma dock, så jag va klar på 5 min, både skönt och trist, alltid kul att hälsa på folk ju!

Gjorde en sak som inte stog på listan också, tvättade lille bilen, sp nu är den blå igen.. och inte blå/grå som tidigare..

Väl hemma igen så var det dags för mat, det som severades idag va gräddstuvad pytt, med ägg givetvis.. gottigottgott!
Med mat i magen och kaffe på tur så vart det lite rensning och sen, hör och häpna, träning!

Eftermiddagens träning innehöll mest kondition, vilket jag tycker jag behöver mest. och självklart lite styrka, kan man ju aldrig få nog av ;)

Så nu sitter jag här, fyllt på med energi ( dvs banan å juice, å nån liter med vatten ) Och det känns som om det är dags för lite tvspelsnörderi, för att senare komma isäng tidigt.. innan 22 ska jag ha huvudet på kudden.

Må gott folk

xoxo
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0