Samma position..

som i morse, bara att kaffet byts ut mot en liten kall öl.. vart helt kaos idag på många sätt.

Först så skulle Barack snacka ed, och eftersom tidsscheman är meningen att bryta så vart de en massa fram och tillbaka mellan folk å så..men, sändningen gick ut, ävenmed puffskydd flygandes både hit och dit. Kul men samtidigt påfrestande.

Resterande sändningar var det mer koll på, men fortfarande extra att ha i huvudet. Som sagt, kul men påfrestande.. tur att jag kan sova ut imorrn iallafall.. lite grann.
Ska ju försöka vara duktig och städa å rensa lite hemma imorrn, och då är det ju ingen vits om man inte sätter igång i god tid.. får se vad jag ställer klockan på strax..
På tal om det.. sa nog lägga mig i schlafen redan nu.. om jag orkar resa mig från soffan.

I have never let my schooling interfere with my education.

-Mark Twain
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0