Seg start

De vart en riktigt seg start idag... kanske somnade runt 2-3ish, för att gå upp kl 0615..
Men jag kom igång iaf, och iväg mot verkstan med bilen. ( tack Johanna dock, ett sent väckningsförsök, men det är ju tanken som räknas ;-), hoppas du å Dexter kom iväg ordentligt iaf.. )

Efter lämning av bil så åkte jag till farsan som tur nog bodde nära så jag kunde käka frukost och däcka på soffan i ett gäng timmar, så jag fick min skönhetssömn iaf, något sent men vafan.

Efter hämtning av bilen så bar det av mot Vinsta för att besiktiga fanskapet, och tom killen som kollade tyckte felet var fånigt, men ändå viktigt.. nåväl nu är den ordentligt besiktigad iaf, alltid nått att vara glad över..

Har precis käkat en nödlösning a la skåprensning, och funderar på en till tupplur faktiskt..
Men jag har lite kvar att göra tills imorrn.. ska flytta ett stycke bokhylla och tv´n å så.. får se om jag orkar idag, eller om jag väntar tills imorrn.

Må got mina vänner, så blir era dagar fina dom med!

/J

Kommentarer
Postat av: Johanna

2009-01-08 @ 19:53:10
Postat av: Johanna

en liten idé, drömde om ditt vardagsrum (hi hi) men soffan borde juw stå där tv:n står, omvänt asså! el? bra tror jag!

2009-01-08 @ 19:56:17
URL: http://fiffiluran.webblogg.se/
Postat av: Tabofa

"så jag fick min skönhetssömn iaf, något sent men vafan."? - Aren't we the optimist? :P

2009-01-08 @ 20:10:56
URL: http://www.metrobloggen.se/Tabofa
Postat av: John

Johanna: drömmar om mitt vardagsrum alltså.. trodde du drömde om mig på annat sätt... ;)



Boff, a man must have his´beautysleep, no matter what time of the day..

2009-01-08 @ 23:35:37
URL: http://smithies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0