Torsdag natt, och lönen har kommit

Sådär ja, har vart en riktigt bra dag idag på jobbet.
Lärt mig massor, bytt ut lyssningar och kopplat och donat, som sagt, lärorikt som attans!

Sändningarna har funkat, men jag känner mig fortfarande lite små risig och vill inte bli förkyld.. så de blir till att ta det  "hyffsat" lungt imorrn när festandet drar igång ;)

På lördag är det rock på Solna krog som gäller, Fredrik från gamla SAE klassen ska lira, kan bli hur kul som helst att se dom!
Förhoppningsvis så kommer Erik också, så kan jag visa att jag inte alltid är en banger :p

Men nu, lite slötv/tvspel tills ögonen blir tunga.. ska bara bli av med 1-2 liter kaffe som jag intagit under kvällen.. blöääh

kramåpussåkramåpuss

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0