back in "town"

Så, en dag har förflutit och en dag är nu påbörjad sedan helgen i göteborg.
och vilken helg sen, weeeehaaaaaaa! repetition av den tack nästa år!
sol, öl, MUSIK, gott sällskap, hur kan man inte vara nöjd!

sen att boendet, resandet och solkrämen var olika faktorer på sina egna sätt som gjorde det hela.. hur ska man säga.. mer intressant är ju en annan sak ;)

men nu när huden i ansiktet håller på att flagna bort och en frukost närmar sig så mår jag ändå bra.
ska ordna med lite bilder sen, men den datorn är i kungsängen och inte igång, så det kan dröjja.. ett tag.. :(


skriver mer sen, för nu är det dags för frukost och att vakna till liv och se om det blir en fika innan rumkoll, eller ej vi får la se..

en annan sak.. jag saknar min mp3, ska jag svika för trycket och skaffa ipood? 

/J

ps. diskoa är mys. ds

Kommentarer
Postat av: isobelll

Nej, inte ipood! Då hamnar du bland de onda mac användarna.... eller vänta, det var du ju redan!! Grr

2009-07-06 @ 10:35:14
URL: http://isobelll.blogspot.com
Postat av: John

inte mycket att välja på omman vill ha musikverktyg ;)

2009-07-07 @ 01:24:40
URL: http://smithies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0