Booyah!

Den senaste tidag har vart.. soft

Otroligt att jag skriver det med tanke på 4 timmars sömn två dagar i rad och något som börjar kännas som träningsvärk kombinerat med press/stress, fast samtidigt glädje och framtidshopp!

Jobbar den här veckan, eller ja... fram till torsdag, med tiderna 05:30 - 14..
Något annorlunda, med tanke på att jag inte jobbat morgon på 2 månader.. men skam den som ger sig, de ska gå och det är rätt skönt att ha en hel dag till massor med andra saker, tex att göra lägenheten beboelig igen ( undrar om det ens är ett ord... )

Men dock.. är jag fördjävulskt seg, och de känns som om jag går i sömnen, men det är en annan femma! :D

Ser fram emot festen på fredag, och faktiskt flytten på söndag.. visserligen är jag tidigt ute med tanke på att jag har lägenheten tills i mitten på juli, men har man fullt upp fram tills dess så gäller det att passa på medans man kan, eller hur?
Står för stunden och gör mig en matlåda tills imorrn, och har kommit fram till hur jag ska göra med de mesta av sakerna här i hemmet..
Alla möbler ( förhoppningsvis) åker till deras destinationer på söndag.
Kläder/prylar/m.m åker med i den mån jag lyckas packa ner det, annars blir det min bil ett gäng vändor för att ordna det.. och dessutom måste jag ju städa upp och fixa allt efter flytt/fest också ;)

Vågar jag säga det?

Ja.. faktiskt, jag känner mig i skrivande stund rätt vuxen...

( dock inte ett dugg mogen! )

Gonatt, de blir det för mig, iaf efter matlådan och duschen..

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0