Shaken, not stirred.

Eller ja, förvirrad men inte omkullslagen kanske är en mer passande titel.
Så är läget iallafall, har återhämtat mig sen gårdagen, "jobbat hårt" hela kvällen. och sitter mer eller mindre på och väntar på vart folket har tagit vägen ikväll. Kunde egentligen åkt ut direkt efter jobbet men kände att jag ville hem en sväng innan, fräscha upp mig lite och andas ut. 
Dock kommer det definitivt bli nyktert ikväll, och dessutom bil så om det blir som gårdagen så är det bara att rymma.. ljuva frihet, du smakar fint!

Haft tre härliga, eller ja fyra om man räknar att en facebooks konversation som ett samtal, idag.
Riktigt skönt att prata av sig lite, gråta ut, om man kan säga så. I like it.
Ventilera! där hade vi ordet jag sökte efter!

En annan jävligt kul överraskning var att Mia på jobbresturangen är tillbaka!! Vart ordentligt glad när jag träffade henne igen! sweet som fan, bokade direkt in en "hjälpmeddötidsfördriveri" imorrn innan jag ska jobba :) Prata av sig med en människa man knappt känner, the way I like it.

Nu fick jag sms, ska se om dom vet vart de ska ta vägen i denna härligt regniga kväll/natt.

förresten, är kaffekokarn sönder? O_O

/J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0