Brutal kroppslig smärta

är nog det enda jag känner idag, träningsvärk, förkyld och bakis.. fyfasen
Men de va skoj igår hursomhelst, alltid lika kul att möta upp Millan å Ylva, och givetvis deras vänner.. (som jag är dålig nog att glömma namnen på, sorry ) Men vet man att man ska möta upp dom så är kvällen räddad, deras värma och vänskap är något som är svårt att hitta, r-e-s-p-e-c-t!

Kom "nyss" hem från en frukost/lunch/middag med jonas å simon i vällingby, mätt och belåten kan man ju lungt säga :)

Nu överväger jag en siesta på soffan, eller spelandes.. vet inte vad det blir.

Har lyckats fylla min vecka rätt bra ändå måste jag säga, inte kännt mig rastlös en enda gång, så något har jag gjort rätt ;)



Meeeen nu, något helt annat än att sitta vid datorn.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0