En bra jävla nyhet!

Vaknade idag efter en skön natts sömn, något sent, men utvilad.
Packade träningskläder ( ska träna på jobbet ikväll ) och begav mig efter frukosten mot jobbet.
Loggade in på facebook ( ja jag vet, alla är vi beroende ) och möttes av en suverän nyhet.
Meshuggah, Opeth, Cult of Luna bla kommer till Metaltown!
Bästa nyheten på bra jävla länge!

Måste däremot vänta tills nästa lön innan jag kan boka biljett, men de får funka. ska övertala en hög med folk innan också, så jag slipper vara ensam.. de skulle vara jävligt trist :p


Sådeså! Vart på ännu bättre humör och nu krävs det en hel del innan jag ska bli deppig igen.

Smek å kel until we möts igen

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0