en kul och snodd sak ifrån Sarah ;)


Tio första


Första bästa kompis:
Andreas


Första bil:
toyota celica - 91

Första kärlek:
Evelina

Första husdjur:
en råtta vid namn, Ratten

Första semester:
England, och landet då i Hälsingland


Första jobb:
Vete-Katten, café

Första riktiga kärlek:
Marie-Louise

Första piercing:
har ingen

Nio senaste

Senaste alkoholdrycken:
fake-redbull å smirnoff


Senaste bilfärd:
hemfärd från Hässelby Gård

Senaste filmen du såg:
Om en pojke

Senaste ringda telefonsamtal:
Sandra

Senaste bubbelbadet:
ett bra jävla tag sen..

Senaste spelade cd:
Mustach - Latest version of the Truth

Senaste kyss:
Johanna

Senaste gången du grät:
uhm.. 6 år sen?

Senaste måltiden:
pasta/köttfärs

Sju har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar:
nopes

Badat naken utomhus:
självklart

Blivit kär vid första ögonkastet:
nopes

Sagt att du älskar någon utan att mena det:
Har hänt tidigare, men lärt mig att inte göra samma sak igen, säger man det ska man mena det också

Tagit springnota:
nope


Busringt till någon:
nångång när man va yngre så

Sju saker du har på dig:

1. mjukisbyxor
2. t-shirt
3. kallingar
4. mina glasögon

men inte mer än så

Sex saker du gjort idag:

1. vaknat
2. gjort frukost
3. druckit kaffe
4. lyssnar på musik för stunden
5. skriver detta inlägg ;)

Fem favoritsaker utan rangordning:

1. musik
2. mina nära o kära
3. träning
4. sex
5. livet

Fyra personer du kan berätta allt för:
dom utvalda vet deras plats ;)

Tre val:

Blått eller rött?
blått

Sommar eller vinter?
sommar först, vinter sen

Choklad eller chips?
choklad

Två saker att göra innan du dör:
resa mer, skaffa familj

En sak du ångrar:
att jag inte styrde upp mitt liv tidigare





Kommentarer
Postat av: perez

Haha var din första kärlek en råtta ?

2009-03-21 @ 13:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0