Måndag, part 1

Vaknar, cirkus 1 timme före klockan. Vilket innebär runt 0700.
Går upp vid 8, äter frukost och funderar på vad man ska göra tils det är dags för lunch och jobb.
Och jag har kommit fram till följande.
alternativ 1: ut och cykla
alternativ 2: gå ner till gymmet
alternativ 3: plocka och fixa hemma, vilket jag gjort till en viss del. ( har faktiskt diskat! )

Igår lyckades jag även sälja mig till Mötesplatsen, så nu är jag pimpad.. eller ja, får väl se om man träffar nån, men snart så.
Lite svårt det där, hur man ska "ta första steget" os, men .. jag lär mig nog med tiden.

Nu ska jag avsluta mitt kaffe, rota fram cykelkläderna och försöka ge mig ut på äventyr.

Aloha!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0