Måndag, part 2

Jo.
De vart en tur på cykeln tillslut iallafall. Aaaaaningen kallt, men på de ställen där solen fick bränna på var det superskönt :) Det vart en tur, om något kort men de behövdes för att kolla så att bromsar, dämpare och allt annat på cykeln mådde bra, och det gjorde den :)
Så snart blir det turen med Spårvägen, så får man lite rutin på cyklandet också, känns riktigt nice.. ska bara få tag på Peter först så man kan kolla och bestämma när och var och så vidare..

Känner även att jag ligger lite efter när det gäller att ha koll på mikrofoner på jobbet, men det ska det bli ändring på, broschyrer, Here I come! Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Annars så funkar det bra, gjorde väl bort mig lite i helgen vid närmare eftertanke, men vafan.. man lär så länge man lever, hoppas ingen tog för illa upp iaf, menar inget överdrivet ont ;o

Meeeeneeeeeee.. nu ska jag försöka pigga upp mig själv så jag kan köra lite sändningar ikväll :) blir inte mycket fritid den här veckan, har arbetspass tom nästa tisdag, nästan iaf ;)

Må gött!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0