One late tisdag afternoon..

.. så sitter jag nu, aningen seg, aningen arg på mig själv över att jag inte kom upp imorse, men nångång ska man väl sova av sig antar jag.
På söndag blir det cykling med Spårvägen, det ni!
Hoppas jag kommer iväg i tid, kl 9 ska de tydligen träffas.. på ett ställe jag aldrig vart på tidigare. Kolla kartor? you bet!

annars så har dagen vart mer innehållsrik än gårdagen, haft musik i studion a`la Marit Bergman, inte min typ av musik men fan, vissa ska helt enkelt göra musik, en naturbegåvning, det är vad hon är!
Alltid kul med lite extra på div program, tycker vi har för lite musik.. men det hänger ju på att STIM, eller vilka det nu är ska ha så jävla mycket pengar för en artist, helt sjuka regler för det... men, dom ska ju få betalt på nått sätt.
Tycker bara att det är lite trist när programmen inte har råd att ta in en artist som vill sälja så mycket som det går, och national tv borde väll ändå vara en hyffsat bra reklampelare?

Imorrn blir det lungt, ska plocka hemma, för att senare åka till kista och äta mat med Linus, sen ska vi hämta upp slashasen Simon för att leka nördar framför deras massiva tv och tvkonsol, de blir la nice :)

Men innan dess, så måste måste måste jag ner på gymmet, har gått på tok mycket tid emellan passen nu, så bakläxa och spöa skiten ur mina muskler står även på agendan!

Imorrn åker min mamma till Norge för att hälsa på brorsan, flickvännen och lille mini-bubba!
Är lite sur över att jag inte kommer över förren i maj, men har jag vart ett ekonomiskt fiasko förra året så har jag, så jävla surt att det ska skita sig med en så stor sak som min brorson :( ( säger inte att han är stor eller så, men själva grejjen är ju stor, iaf för mig! )

Nåväl, snart mera sändningar, och sen hemgång
xoxo
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0