Onsdag part 1

Sådär ja, damsuckit! och snart diskning på g.
Lyckades spendera natten ihopkurad på soffan med alla lampor på, och tv igång.. vaknade till halv 7 och flyttade på mig till sängen för att sova ytterligare två timmar... är heelt mör i kroppen nu.

Fick som sagt hit cykeln igår, och ska spendera en del av morgondagen med att kolla däcktryck, bromsar å dämparen så att allt är under kontroll :) sen så bär det av ut i naturen och motion!

Får besök av Johanna imorrn också, ska bli kul och ses igen, va ett tag sen sist. Det har ju sina förklaringar och anledningar, men hursom. Man ska testa sig själv så man klarar av saker och ting :) Sen så ska jag spöa henne i biljard, så de kommer gå fint ;)

Skrev idag in räkningarna också, alltid lika.. kul? Nää.. men ett nödvändigt ont får man säga, och där har vi en till lärdom jag dragit på mig.. bara ett tips, passa er för kreditkort -.-
Men det går faktiskt enligt planerna, sakta men säkert betalas allt av och snart så kommer nästa fas, där csn och mammas lån kommer in i bilden. Höll på att skrika av glädje igår när jag såga både min nettolön och min bruttolön, ska inte säga här vad allt låg på, men .. jag är nöjd.. :) We´ll leave it at that!

En sak som oroar mig en del, har ingen inspiration att mixa musik.. alls.. vettefan vad som hänt, men nått sätter krokben på mig så jag aldrig kan göra de projekt jag tagit åt mig.. sitter ibland och pillar lite, men.. det lossnar liksom inte. :(

Borde klippa mig också.

Nu diskning till ljuva toner av Opeth, Helmet mfl.

puss
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0