Söndag, tror jag?

Vaknade idag och trodde jag glömt åka till jobbet.. kollade på klockan och fick hjärtklappning, 08:36. jag skulle börjat kl 05:30!? men.. då så vart jag påminnd att det är helg när satungen from outer space började härja ovanför mitt sovrum.. suck

men hursom, 3 dagar kvar till lön och ett leverne som kan likna mänskligt igen, har inte lika mycket räkningar denna månad så jag kanske har råd med toapapper och lite mer mjölk, yääääh! \m/

Annars så flyter livet på bra, jobbet flyter, planering flyter på, och känslan i magen min är mycket bättre än va den vart på bra länge.. Ingen vits att grotta ner sig i tankar i all oändlighet, eller så är det så att jag släppt taget om en del och helt enkelt gått vidare med mitt.. men jag blir lika fundersam varje gång det händer, att de ska ta sån satans tid innan jag gör just det, släppa taget..

Träningen flyter också på, vilket är satans skönt, de vart två gånger den här veckan, och de lutar mot 3 nästa vecka, då med inslag av fotboll som avslutning på fredan :)

Nu bär det av mot först Solna för att låna spel, sen Hässelby för att leka nördar halva kvällen.. inte hela då jag ska upp kl 5 imorrn (!)

Dagens bästa också!




kramar på er
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0