Taskigt uppdaterande

men det har sin förklaring..

Jag har inte brytt mig om att uppdatera helt enkelt. Bra förklaring?

Oavsett, så är läget under kontroll. Fortsätter fokusera på träning och jobb, och försöker ta saker och ting som dom kommer...
igår innebar första dagen på jobb efter ett litet uppehåll på sju dagar, gick smärtfritt och kändes bra, kul att "vara tillbaka"
Idag hade jag ett lönesamtal med chefen, vilket resulterade i mer ett samtal om mig och hur jag ser på min situation jag är i, men de kändes bra :)

Sändningrna funkade hyffsat smärtfritt, och flöt på, så de är skönt :)

Min lilla formsvacka som jag hade i helgen är borta, och jag har dragit lärdom av den, så den "relation" jag velat ha, fast inte fick är fortfarande en väldigt bra del av mitt liv för stunden, tar lärdom av varje tanke som spenderas på just den.
Riktigt smärtsamt ibland ( om jag lyckas pricka in tankegångarna på en dålig dag ) men för det mesta bra och rolig :)

Nerverna är på topp nu, då det är dags snart för tillägg i familjen Smithies, dock med inslag av Norge ;)
Det är sagt den 15:e , vilket är nu på söndag, men de kan hända närsom nu.. pirrigt värre!

Imorgon är de fullt ös, först fotboll, sen mat med jonas å simon, sen en sväng förbi klubben för att prata med folket där ( och såklart lyssna på bra musik ) Och om tiden räcker till ska jag förbi och förhoppningsvis träffa på Andi på GK.. we will see what som händer imorrnkväll med andra ord.

Med ganska lätt hjärta så säger jag gonatt, nu ska jag försöka sova.. även fast jag är uppe i varv.
Må gott
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0