Torsdag

Snart lider torsdagen den tjugosjätteitredjetvåtusennio.
Vart väckt av en galning som slog och bankade på dörren min, trodde först att grannarna skulle rädda mig ur en brinnande byggnad, men tack och lov var det Johanna, som inte visste att jag va hemma kl 3 igår efter att ha druckit öl.. och klockan va.. 9...men, upp kom jag iaf, och frukost åt vi :)
Iväg mot en sushi, och en biljardtripp, lite shoppande och en kaffe. va helt enkelt en suverän dag, med bra väder och allt.

Kändes i det stora hela bra, kul att prata av sig lite.. dock va jag rätt.. stum? men, eftersom jag är man så koncentrerade jag mig på att spela biljard och att tänka klart.. så ha! vissa av oss kan göra två saker samtidigt!
Men de va trevligt, dock kom lite av tankegångarna igång, men det är en del av att gå vidare, har gjort det förut och kommer säkert behöva göra det igen..

Nåväl, nog om det.
Imorgon blir det förhoppningsvis en cykeltur innan det är dags att rigga för Mental Nights, är lite orolig över hur det kommer att gå, har inte kört PA på månader.. Och inte cyklat sen förra sommaren heller, hoppas det är lika avslappnande som tidigare.. och givetvis att det är bra väder ;)

Nu ska jag fortsätta sträckkolla Scrubs, och kanske beställa lite biljetter till Metaltown :)
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0