Våga vågen?

Det är frågan imorgon som jag ska ställas inför.
Vågar jag ställa mig på vågen på jobbet, dock efter träning, men ändå.. vill jag se siffran? Hur kommer jag reagera?
Vi får väl se imorrn, men hursom.. bestämde mig för, och verkligen kände lusten att träna imorrn. Så de är alltid något bra att ha i bakhuvet mellan div olika glada, och mindre glada tankar :)
(ex på glad tanke; kände mig pigg och fräsch.. och trivdes för första gången på huuuuuuuuuuuuuurlänge som helst med min kropp.. den va liksom.. bra, kändes bra och jag mådde bra av att tänka på den, vilket.. ja.. aldrig har hänt förut.)
( ex på mindre glad tanke; min jävligt dumknullade ekonomiska situation, och ja.. vad annars.. "kärlek" :p )

Meeeeen hursomhaver, fick beröm för min insats under sena sändningen så de va ju väldans trevligt att höra. *score!*

Började även få koll på mitt tänkande på .. nä.. nu fick jag nog.. känns som om det ända jag fanimig skriver om här på bloggen är kärlek, kärlek, och sårade känslor.. VAIHELVETE! Nu ska jag fan BETE mig!!
Den kan ju för fan handla om något annat än det, för i längden så har alla mina nära och kära hört historien om och om igen, jag ska lugna mig på den fronten, göra annat, och skriva om annat.

Fokus ligger på sommaren, och dess festivaläventyr, jobb och träning. Givetvis mina vänner också :)
Ska ju eventuellt bli sambos med Linus och Simon, det är absolut något att se fram emot!


Ännu inget samtal från Norge, så I´m no uncle yet! men det kommer :)


Nejmen, ska man sova kanske?
/J



Some people never go crazy. What truly horrible lives they must lead.

Charles Bukowski (1920 - 1994),

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0