Dags för..

..kanske det mest personliga inlägget jag gjort här på bloggen.
Och även det mest personliga jag skrivit. någonsin. till någon.
Vissa har jag sagt det till, andra kan ta nästkommande rader som en chock. Men oavsett så är det skönt att skriva av sig lite :)

Har ju den senaste perioden, dvs kanske 5-6 månader tillbaka, funderat över min sexualitet.
Helt enkelt, jag har frågat mig själv om jag verkligen är heterosexuell. Eller om jag är homosexuell.
Och det är inte förren nu som jag börjar få klarhet i det hela.. och det tåls att säga att mycket beror på E som gett mig ytterligare perspektiv i mycket. ( som jag sagt E, inte illa pinkat för att bara ha känt dig i några få veckor )
Men för att komma till saken, så nej. Homosexuell är jag inte. Heterosexuell, ja.
men däremot så har jag lite annan blick på hur ett "förhållande" ser ut, och även om hur man lever och spenderar sitt liv.
Mer om det en annan dag, men det känns riktigt skönt att ta reda på och verkligen känna efter så man inte lever ett liv i skuggor och bakom skit som inte är sanna..
Tycker egentligen varje person som känner sig osäker i sin sexualitet ska ta sig en tankeställare. Oavsett ålder och tid.
Och skit i tiden det tar att få reda på det också, jag har hållt på i snart 6 månader! och det är inte förren nu jag känner mig me roch mer säker i vem jag är och vart jag är på väg.
Oerhört skönt och oerhört befriande! Visserligen inte kul alla gånger under tiden det tar som sagt, men belöningen gör det värt alltihop!

I andra uppdateringar så verkar det som om en hel del verkar lösa sig.
* Sagt upp SATS medlemskapet.0
* Pratat och klargjort hur mitt mobila bredband ser ut, abonnemangsmässigt och så vidare.
* Blir eventuellt "av" med bilen snart, kanske såld, kanske utlånad, ska styra upp det mer imorrn :)

Men men, nu!
dags att skriva en lista på vad som ska vart under framtida flytt..
Trevlig kväll
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0