Monday

I got up at half past lunch, went to make me some breakfast, and later on a shower.

Nu vet jag inte varför jag skrev på engelska, men det har inte heller ni nån aning om, så vi släpper det.
Ska idag gå ner till SATS och avsluta mitt medlemskap, eller åtminstone pausa det, dumt att lägga ner pengar på något jag inte använder på rätt sätt, jag har försökt, men nej.. finns bättre och definitivt roligare sätt att träna på!

Planering om flytt och fest flyter på, och planering i det stora hela känns bra.
Bilen ska säljas, pengar ska sparas, och resor ska göras.
Och om allt går väl, så införskaffar jag mig en vettig systemkamera till slutet av sommaren. I like :)

Men nu, lite husgöra och sen iväg mot jobbet.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0