Nyvaken, på en soffa i västerort

Efter tvätt (gick upp 7! ) och lunch och besök av ugnsmannen som kom fram till att ugnen ska bytas ut så bar det iväg mot Kungsängen för att betala en räkning. ( Hejja Tele2 som jag har två abbonemang hos, men nog fan skickar dom räkningarna till olika ställen? )
Åkte till stan och mötte Liza för att kolla lite och fixa brädan hennes, skoj och avslutade med en öl på .. jaa.. söder.

Sedan iväg mot västeror för fotboll, final i Champions League!
Manchester United mot Barcelona!

Vilket visade sig vara en tråkig match, barca vann med två noll. kiss och bajs...

Vi avslutade med lite action a la Halo. Jag, Vlado, Linus å barcaskitsupportern Simon. Hur kul som helst! :)

Nu när jag vaknat alldeles för sent så ska jag hemmåt, måste plocka all ren tvätt som ligger i hela lägenheten.

until läjtor


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0