Pepp!

Hade en skön dag igår, satt hos Simon/Jessica och lekte av oss som aldrig förr, vart bjuden på god mat ( inkl efterrätt! )och spelande i massor! började runt en 14ish, och slutade inte förren 23 ungefär, en lagom dos tv-nörderi så att säga.
Så nu behöver jag inte lira på en månad till ;)

Idag blir det cykeltur ( i regnet, men de skiter jag i, och med Jonas. Har dock inte bestämt mig om jag ska cykla till vällingby, eller packa ner cykeln i bilen och lösa det så..jag har nån timme att bestämma mig på.. ) och imorrn bär det av mot bowlinghall och resturang för att fira Vlado, gubben blir gammal ;)

Usch, ser rätt kallt ut utanför fönstret.. blir till att ta på sig ordentligt med kläder..


men men, motion ska jag ha, och då är det tänkt att man ska lida lite.. så det är bara att suck it in och köra på!

dagens kort om nått:
min lägenhet är skitig, städning påbörjas... innan festen iaf..

/J

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sooom din dag skulle komma att ändras ;)

2009-05-23 @ 17:32:42
URL: http://encanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0