Skärpning!

Så, gårdagskvällen avslutades hos Paret Nilsson/Perez, med sedvanlig Halorace.
Gick inte alls bra för mig, det var helt enkelt inte min kväll.. trist men vafan, de kommer fler dagar ( speciellt nu när jag ska bo där emellanåt ;) )

Fick även besök igår av Elli, riktigt mysigt och härligt, speciellt tét som, yours truly, serverade :)

Hursomhelst!

Upp kl 8 idag, frukost bestående av en enkel skål med flakes, russin och mjölk. ( högt sockervärde, men det beror på ett sent impulsätande hos grabbsen ) för att senare röra sig mot KS för ett besök hos läkarn.

Väl där gick det bra, kolla läget, prata av sig. div värden var bra.. utom mitt långtidsvärde.
Vilket jag visste om sen tidigare, och hade fått ner sen mitt besök hos sjuksköterskan i mars, men ändå.. fortfarande för högt.
Och sedan var ju inte vikten den bästa heller, inte midjemåttet heller...

Summa summarum. Jag är tjock.

Så! Igen! ( suck, men jag har vart för slapp.. ännu en gång.. )
Bättre mat, bättre rutiner, mer träning kombinerat med mindre alkohol, mindre skitmat/godis.

Så, det är lite att sätta tänderna i, men det ska altväl göras.

Jag har mina mål, jag vet sättet, nu gäller det att ta sig dit och hålla sig där!

/J

Kommentarer
Postat av: isobelll

What, du tjock??? Vad fan!! Knapast! Jävla BMI kan man iaf inte lyssna på, då skulle vi alla vara benrangel med topmodel äckliga benknotor och utstickande bröstkorg - Nej Tack till Anorexi/bullemi fall.



Massa gott med te iaf. Kram!

2009-05-04 @ 19:09:37
URL: http://isobelll.blogspot.com
Postat av: John

Okej då, kanske inte tjock i den meningen, men jag är på gränsen.. så det är dags att rycka upp sig lite :)

2009-05-04 @ 21:39:00
URL: http://smithies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0