Snart så!

Inte så överdrivet många timmar kvar, sen så är det Norge för hele slanten! :)
Kul på flera sätt, dels såklart för att träffa bror igen, och absolut för att träffa hans familj!
På ett annat sätt för att jag kommer iväg från Sverige i några dagar, och också för att jag ska resa ensam för första gången!?
Bättre sent än aldrig, eller?

Nåväl. väskan är nästintill färdigpackad, kameran tömd så man får plats med massor av nytt, och humöret är snart på topp!

Har under dagan diskat, plockat papper ( vågar jag säga det.. vart vuxen? )och dessutom gjort backups på alla kort på datorn..

huvva.. ordningsam så här på en ledig dag, vart ska de här sluta?
och jag fattar inte varför jag sitter här och gäspar när jag sovit massor med timmar. Måste vända på så mycket och inse själv att på det sättet jag lever är fel.... gahhhhhhhhhhhhhh
Nu börjar jag prata osammanhängande märker jag, borde rycka upp mig lite innan jag inte förstår själv vad jag pratar om..

te och ett ryck i kragen..

until nästa time
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0