Rubrik i kubik

Hej onsdag!

Så, efter 5 timmars sömn, pallrar jag mig ur sängen.. halvdöd.
Får ju givetvis skylla mig själv, men jag kände mig lite duktig hursomhelst!
*slår mig själv för/på bröstet*

Men, det hindrade mig inte från att somna om nån timme innan jag fick panikduscha och röra mig mot jobbet mitt..
Vilket.. när jag kom fram, visade sig att dom hade dubbelbokat mig och Harry.
En utav oss kunde kommit in till 17, men båda var här kl 13.  suck?

Så, hur fördrivar man tiden på ett bra sätt.. kan inte göra så mycket i studion, då det är test av ny Kulturuppsättning ( Kulturnyheterna, 19 SVT1 )
Vem har sagt att man inte får göra lite reklam ;)

Så då återstår... webben, tv´n och.. fan att jag inte hade en bok med mig.

Fick en liten pratstund med en galen engelsman ( som om de finns nån annan variant) som sa att jag behöver socker i kroppen.. då slog det mig.
han är den första som säger det på ett rakt och ärligt sätt, vad jag tror så har ingen, INGEN, sagt det sen jag fick diagnosen diabetes, utan ett visst mening på att socker är dåligt för mig.
Kändes fan läskigt hur felinformarade allmänheten är...

Så on that note, tänk på den här bilden:



Vem har störst bagage, du eller jag?

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0