Morgonens sms. del 1

Vaknar, får sms.

-John. Vakna. Mrs Kinkelstein kommer

varpå jag svarar:

-Run away!!!

Här komer jag på en motfråga som lyder:

-Eller vänta, har han frukost med sig?

går en minut, unde vilken jag hinne fundera.. "vem fan är mrs.kinkelstein egentligen?"

pling.

-Nej hon är inte paldan kvinna. Tjeckoslovakien.

jag:

-Men ibland kö. Åtta klockan landet i hungrig mage. Oxen i nyfikenhet, resulteras i överträdelse.

Svaret:

Ibland så.

Så kan en morgon startas i landet John.

Hoppas ni får en bra dag, själv ska min innehålla tvspel, mat, kaffe oh lite senare kanke vin :)

Kommentarer
Postat av: isobelll

"Landet John annonserar: Frukostdags-fiende blir vän. Slut på utsago."

2009-10-20 @ 02:30:18
URL: http://isobelll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0