Så, en såndäraaaa uppdatering dårååååå

Va ett tag sen sist, och det har ingen anledning.. utom, jobb, och tja.. allmänn brist av intresse för att skriva.
Men nu är de dags och nu får alla mina två läsare, inklusiva mig själv något att sätta tänderna i. eller.. tankarna.
Hade fest i fredags! Kul som fasen och är såhär i efterhand riktigt nöjd.. det gav mersmak, så de lär nog inte dröjja för länge tills nästa kommer :)
( antingen säger jag så för att få en anledning att städa, eller för att få en anledning att träffa härliga individer på en och samma kväll som man normalt inte skulle göra.. )
Nåväl, de visar sig ;)
Sitter här nu på en ledig dag, vart vaken sen 12.. eller ja, uppe ur sängen sen dess iaf, och är aningen uttråkad.
Tolka det inte fel, det är skönt att vara ledig, men shit.. the boredom när man är ensam, iaf idag, just nu.. phuääh!
Och ute blåser det halvstorm, men de är nog de som står på tur, en promenad till affärn.. kanske man hittar nå gott eller nå bra.. sak.. som.. saft?
rörigt i skallen resluterar i rörigt inlägg, återkommer när jag blåst lite luft på skallen, kanske kan få ett vettigt inlägg då..
Pannkakor någon?
/J

Kommentarer
Postat av: Mr. Bofa

Nej de e lugnt. Jag ska på bio. Blåste vatten i mina öron idag, så nu kan jag höra, med mitt öra, vad ska vi då göra? Ett livet rim till dig där i denna mörka kväll :) kram påre

2009-10-07 @ 19:29:57
URL: http://metrobloggen.se/Tabofa
Postat av: isobelll

Vegan pannkakor FTW!

2009-10-08 @ 10:50:26
URL: http://isobelll.blogspot.com
Postat av: John

Tack för rimmet. tror jag..



och ellli, de va faktiskt veganpannkakor ;) jag tror det iaf..

2009-10-08 @ 11:16:59
URL: http://smithies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0