Måndag, fast ändå inte

Det känns som om det vore måndag idag, kan bero på att det är första dagen på veckan som jag jobbar, eller så beror de på att jag inte är van att gå upp tidigt...

Sen att jag haft skitskumma drömmar och inte riktigt visste vart jag var och vem jag var när jag väl vaknade är ju en annan sak.. O_o

Men oavsett!

Uppdatering 1:

Bilen, aah denna härliga varelse, men ändå. en del som ska bytas ( igen ) och denna del är restnoterad på lagret7leverantören.. vilket innebär att jag inte "borde" använda bilen, och att bilfirman inte vet när de får delen.. använda bilen? frihet? my ass.. irriterande, men ändå.

Uppdatering 2: jadu, vet inte riktigt vad jag ska skriva här, då "allt" rullar på i sin egen takt. Händer mycket på jobb, och planer på lägenhet/boende är.. ja.. växande?

Uppdatering 3: Kärlek.. den finns säkert, men just nu ignorerar jag den medvetet. Letar man inte så kommer det dyka upp, förr eller senare :)

Och min kära far då.. lyckades sätta lite fart i baken på mig.
Inte trampa på katten i trappan och få benfrakturer i revbenen! i helvete! första gången på länge som jag vart nervös.. ordentligt.. :(

Men de går fint, painkillers is the shit!

Kanske dags att jobba liiite dårååååå.

Pilsner ikväll! I like! :)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0