le måndag!

Så var den här, denna fruktade dag för många, denna huvudvärk som drabbar alla förr eller senare.
Men varför?

Det är en start på en vecka, en för många kanske start för möten, planeringsdagar, "måsten" och så vidare.
För mig? meeh, ännu en dag att jobba på, men jag är en av dom som inte räknar dagarna utan kör på och inte direkt ser fram emot men inte heller fruktar.. och jag får ingen huvudvärk heller för den delen..
Mer än att jag är blir aningne seg av att gå upp kl 4 ;-)

Tidigare inlägg tänkte jag posta ett urval text av en bok som jag håller på att läsa, men då nätet på jobbet inte beter sig som det ska så vet jag inte heller hur detta inlägg kommer sluta.

Däremot vet jag en sak med säkerhet..

Kul kväll i fredags, eller hela dan va riktigt soft faktiskt, lagom jobb, matsällskap med gammal klasskompis, och en afterwork som blev nattöl. wunderbar säger jag! :-)

Men sen då.. de va här det gick mindre bra för mig.
Nog för att en nörderidag är härligt emellanåt, men de skulle ju vara fest igen! Gick jag?
Nej.

Varför?

Ingen jävla aning. orkade inte. bagnade ur. segade bort. förträngde att det skulle vara, inte fan vet jag.
Ångest?
Jotack.


Dansen på söndagen då?
Startade bra, åkte till Kängen för att hämta skor, hälsa på mamma och ta morgonkaffe.
Iväg mot stan!

Kom dit ca 30 min innan, hittade parkering. började gå mot Chicago.

Stannade halvvägs, vände åkte till farsan.

för att använda ett kärt internet uttryck.

WTF!

Jag har absolut ingen aning om varför jag inte gick in, varför , varför varför...?!

Dåligt samvete? ångest? Tänker inte ens svara på den frågan.. ni kan ju bara gissa er fram.

Däremot så avslutades helgen bra, bio med syrran å co, film hemma på kvällen och sängen innan 00:00 för engångsskull!

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0