2010-01-02

whootpy?

Nya året är här, och det hela invigdes med en förkylning, ingen(!) bakiskänsla, och lite luftpistol.
Tack för ett härligt avslut och början på de gamla och nya året Vladde! ( och givetvis alla andra som var med ;) )

de va ju dedär med nyårslöften, jag sa/skrev tidigare att jag inte skulle avge några.. men jag ångrar mig.
därmed bjuder jag på en liten lista:

1. diabetesen, ska jag bli bättre på att ta hand om, dvs ta hand om mig själv bättre.
Vilket innebär, inget godis ( om nu inte jag får känningar osv, men de är en annan femma )
Desstom, lite bättre matvanor.

2. ska även iår satsa medvetet på jobbet, kanske inte likadant som jag gjort tidigare år, men mer djupgående. Och kanske inte lika stort, men lagom och på rätt nivå för mig själv.

3. hålla koll på pengarna. börja åka kommunalt igen och tänka före jag handlar, oavsett vad det gäller. Ska avsluta 2010 på plus om man säger så ;)

tjaa.. deva väl de hele tror jag..


Nu åter till jobb och läsande, må gott, lev väl och ta hand om er och dom i er närhet.
/J


ps. årets första inlägg, yay mig! ds.

Kommentarer
Postat av: isobelll

vad sägs om att göra något slags "follow up promise" till varandra om det där med att bli bättre på att ta hand om sig själv och bättre mat? Tycker

2010-01-13 @ 18:55:24
URL: http://isobelll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0