2010-01-14. klockan är 01:37

..och jag är på jobbet!
HA, den väntade ni er inte.. erkänn, ni trdde jag skulle skriva att livet ör segt och att jag inte kan somna med mera, med mera..

men tji fick ni!

Saken är däremot följande, en lagomt seg och härlig dag.. sovmorgon, matsällskap, fika sällskap och sent omsides.. jobb.
men mig gör de inget, jobba natt, de kan väl inte skada? ( mer än att de skadar mig för min diabetes, men det gör mig inget.. inte direkt iaf.. )

Fick inspirationen ( eller snarare tillsägelsen) att göra en sån fin best of, top-5, sak om föregående år.
( you asked for it Diskoa! ) så here goes!

Top 5 av 2009, i ord och förklaring:

1.Vänskap.
- nya och gamla vänner, i olika former och från oväntat håll. men till er. tack, även ni som inte vet om vilka ni är, så kommer ni få reda på de.. i största allmänhet, tack! och sa jag förresten, tack?



tack.

2. Jobbet.
- sedär, ännu en oväntad sak att ha med i topp5, men den hör hemma här. nytt jobb, nya utmaningar och genom det, ny energi till mssor med andra saker. :)

3. bilen min.
- jupp, jag köpte mig ny bil i augusti, och jag ångrar inte detta inköp ett dugg. snarare att jag njuter av de, kanske inte plånboksmässigt men livsnjutarmässigt. den går bra, är fräsch och ja, jävligt nice helt enkelt! :)

4. kärlek.
- mer eller mindre bristen av, men den har ändå hjälpt mig och utvecklat mig under årets förvirrade och uppånervända år, nog om de, men den ska ändå vara med i listan. vare sig de är till de bättre eller de sämre :)

5. jadu.. nummer fem.. ska man säga.. tjaaa.. jo, jag kom på det!

MIG SJÄLV!

För att jag är den jag är, helt jävla enkelt!

Ursäkta svordomen, men den förtjänar jag!


Nu ska jag fortsätta slösurfa mellan sändingarna och dricka vårt starkbryggda kaffe i kontrollrummet.


ps. Diskoa rules in cuteness!

/J

Kommentarer
Postat av: Discoa

fnissar Tycker också du ska komma på topp fem. Sötaste söta=) tihi=)

2010-01-14 @ 11:06:12
URL: http://www.metrobloggen.se/hemligtnamn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0