Släktet

..har trollbunidt mig i tre dagar nu.
Och det är inte så ofta det händer att jag, när jag har valet mellan dator, tvspel å tv i allmänhet, så är jag inte den första som tar upp en bok och läser.. men den här boken.. lyckades.

Skriven av Guillermo del Toro ( mannen bakom Pan´s Labyrint bla.. och om ni inte vet vilken film det är så är ni hemska människor ) och en man vid namn Chuck Hogan.. ( vet inget om honom, men han har säkert gjort bra saker tidigare också.. )

Även om en vampyrbok inte låter kul i allas öron, så lyckas dom. bra. riktigt bra.

och har hade jag skrivit ner ett litet stycke för att ge er ett smakprov, men nu ville mitt nät tydligen lägga ner sig, så jag återkommer med den senare. :-)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0