Musik, liv, sommar

Fick en oerhört fin känsla idag när jag gick ut mot tunnelbanan.

Efter en lagom sovmorgon, gick upp 12:14 lite drygt, och efter en frukost/lunch/brunch/ halvmiddag, så gick jag iväg mot tunnelbanan.

det räckte med två steg utanför porten och jag bara log.
Skönt varmt, skön musik i lurarna, och det kändes som om livet log mot mig.

Allt jag gjorde var att le tillbaka..

Uppladdning till helgen och sommaren är på g!

Kryssning nu till helgen, ledkortsklättring på måndag, sen längtar jag till starten av sommarens spelningar ( eller ja, årets spelningar då första spelningen är redan i april )



och, senare i sommar!!



Ska bli så sjukt nice att se dom igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0